De ce sa tii cont atunci cand vrei sa adopti un stil de viata mai sanatos

Tu detii controlul. Mancarea nu iti rezolva problemele!
aprilie 18, 2019
Ziua de luni incepe cu…..
aprilie 22, 2019

Woman Measuring Waistline - How to Lose Weight Fast

Vine primavara si toti incepem sa sa iesim din perioada de hibernare, perioada in care am fost  mai putin activi, am mancat mai haotic si nu neaparat ce trebuie si corpul nostru a depus un stat adipos ca sa se protejeze de frigul de peste iarna 😀

Si cum primavara vine cu optimism si cu o stare buna si noi la fel ne stabilim niste planuri ambitioase si vrem rezultate. Pentru asta trebuie sa tii cont de niste reguli de baza ca sa te poti bucura de rezultate fara sa fii epuizat, infometat si stresat.

  1. Pasi mici dar siguri – sau cu alte cuvinte nu te grabi sa faci totul dintr-o data. Daca nu prea ai facut miscare in ultimul timp, daca alimentatia nu te-a preocupat prea tare, iar regimurile alimentare pe care le-ai tinut pana acum au constat in cateva saptamani de dieta, urmate de perioade de exces, atunci trebuie sa iei lucrurile un pic mai usor, cu mai multa rabdare. In primul rand, nu elimina tot ce este negativ din dieta ta peste noapte, ci cauta variante sa le inlocuiesti treptat. Painea alba poate fi inlocuita cu painea din cereale integrale, in locul cartofilor prajiti poti incerca sa adaugi in alimentatia ta cartofi la cuptor. De asemenea, evita prajelile si cauta sa gatesti mai mult la cuptor sau la abur. In privinta alcoolului, te poti bucura in continuare de un pahar de vin sau de bere atata timp cat ai grija la cantitate si la ritmicitate 😉
  2. Mananca sanatos si include in dieta ta fibre si proteine – Atunci cand tii diete haotice in general te lupti cu o senzatie de foame continua care pana la urma te face sa renunti. Daca introduci in alimentatia ta proteine si fibre, acestea iti vor da o stare de satietate pe tot parcursul zilei. Incearca sa adaugi in alimentatia ta zilnica fulgi de ovaz, pui, fructe de padure, oua si iaurt.
  3. Tine cont si include in alimentatie si alimente care contin grasimi, dar ai grija sa fie grasimi sanatoase. Somonul, tonul, branza de capra, iaurturi, branza de vaci, mixurile de alune si nuci, avocado, toate acestea sunt foarte sanatoase si trebuie introduse in alimentatie. De asemenea, nu uita sa-ti iei toate vitaminele de care ai nevoie din legume si fructe.
  4. Nu uita ca masura este importanta in orice. Miscarea este foarte buna dar si aceasta ajuta pana la un punct. „Burta” se face in bucatarie si se da jos tot acolo. Miscarea te ajuta sa arzi mai multe calorii si sa tonifiezi corpul dar nu trebuie sa faci din asta o sursa de epuizare. Daca nu ai mai facut miscare de mult alege varianta in care timp trei zile pe saptamana faci exercitii de cardio si putin antrenament cu greutati usoare si va fi suficient sa iti accelerezi metabolismul si sa iti ajuti corpul sa isi recapete tonusul si flexibilitatea de care are nevoie. In rest, sportul reprezinta un plus de sanatate pentru organismul tau, iti va imbunatati circulatia sangelui, te va ajuta sa te oxigenezi mai bine, iar inima ta va deveni mai puternica.
  5. Ce e foarte important este sa fii disciplinat si organizat – Recomandarea mea este ca indiferent de ceea ce doriti sa schimbati incercati sa puneti in scris ceea ce aveti de facut (din punct de vedere al activitatilor, dietei, sportului) pe parcursul unei zile (sau a unei saptamani). Asa puteti vedea mai usor prioritatile, pute
  6. ti vedea exact ceea ce mancati, puteti constientiza mai bine deciziile si va puteti programa activitatile mai eficient. Totodata, respectarea unui program, organizarea si prioritizarea ne ajuta sa ne simtim mai capabili sa gestionam chiar si situatiile neprevazute. Disciplina ne ofera posibilitatea de a ne controla mai bine in situatii stresante. O persoana cu disciplina isi poate controla mult mai bine emotiile si reactiile in situatii stresante sau limita. Atunci cand te gandesti la obiectivele tale, disciplina te ajuta sa le structurezi, sa iti stabilesti actiuni clare care sa te ajute sa ajungi acolo unde vrei. Astfel, este mult mai usor sa ramai motivat spre obiectivul tau final.

Citeste mai multe aici: Disciplina – succesul transformarilor de orice fel si a obtinerii rezultatelor dorite https://duluana.ro/disciplina-succesul-transformarilor-de-orice-fel-si-a-obtinerii-rezultatelor-dorite/