Miscarea nu trebuie sa insemne sport de performanta! Descopera placerea din sport si imbunatateste-ti stilul de viata ca sa fii o versiune mai buna a ta.

Avem nevoie de grăsimi?
iulie 23, 2018
Mini concluzie: Stresul te ingrasa dar solutia e simpla: fa sport, zambeste mereu si mananca inteligent carbohidrati :)
iulie 27, 2018

Cu cat esti mai antrenat si ai mai multa masa musculara cu atat vei slabi mai usor si vei avea mai multe sanse sa te mentii la greutatea optima pe termen lung.

Prin miscare vei avea o calitate a vietii mult mai buna, un corp mai sanatos, vei fi mai optimist si te vei incarca de energie pozitiva.

In ziua de azi tehnologia, transportul, lipsa de timp, oboseala psihica, totul in jurul nostru ne duce catre sedentarism catre o lipsa de miscare.

Dar totusi este important sa faci miscare deoarece sportul nu doar ne ajuta sa aratam mai bine ci ne face sa ne simtim mult mai bine si sa fim mai sanatosi.

Indiferent de varsta pe care o ai este important sa faci miscare. Prin sport la o intensitate redusa cu ajutorul exercitiilor simple iti reglezi nivelul de glicemie si insulina, si poti tine sub control apetitul astfel incat sa iti poti controla foamea si te ajuta si la cresterea densitatii oaselor, cresterea respectului fata de propria persoana si la combaterea depresiei.

Exercitii moderate pot si mersul pe jos in ritm continuu aproximativ 1 ora, sau o alergare usoara.

Care este cea mai buna activitate pe care sa o realizezi?

Cea mai buna activitate sportiva pentru un organism este acea activitate care combina exercitii aerobe cu exercitii anaerobe si apoi cu exercitii de streching si relaxare.

Important este sa testezi, sa iti alegi acea activitate care sa te repezinte, pe care sa o faci cu placere, pentru care sa ai timp si sa o poti face in functie de programul tau.

Exercitiile aerobe – cum ar fi: alergarea, mersul pe bicicleta, mersul pe jos, exercitii cardio, o ora la sala de sport, dansul sunt utile pentru a-ti imbunanati sanatatea inimii, a respiratiei si eficientizeaza metabolizarea grasimilor

Exercitiile anaerobe – te ajuta sa iti cresti, mentii si dezvolti masa musculara.

Avand in vedere relatia inversa intre masa musculara si grasimi rezulta clar ca daca iti dezvolti masa musculara vei reduce masa de tesut adipos.

Ca sa te mentii in forma ar fi ideal sa faci activitati intre 30 si 60 sau 90 de minute in fiecare zi, in functie de conditia fizica pe care o ai si tipul de activitate ales.

Miscarea este esentiala pentru creierul si corpul tau. Mergi in plimbare, alearga, mergi la sala si fa exercitii de aerobic, joaca fotbal, baschet, tenis, mergi cu bicicleta, inoata, danseaza, fa arte martiale, urca pe scari 🙂

Indiferent de ceea ce alegi nu uita ca o conditie esentiala este continuitatea si perseverenta

Pe scurt miscarea te ajuta la:

  • scade riscul de hipertensiune arteriala si boli cardiovasculare, si amelioreaza functiile inimii si plamanilor (cardiace si respiratorii)
  • scade riscul de osteoporoza si diabet zaharat
  • te ajuta sa te menii in forma si sa nu iei in greutate
  • te ajuta sa reduci si sa combati stresul
  • te ajuta sa dormi si sa te odihnesti mai bine
  • iti mentine corpul tanar