Alimente pentru puturosi- mananc si slabesc

Unul din cele mai ieftine si mai eficiente medicamente: Rasul!
mai 10, 2019
Detoxifierea importanta pentru sanatate – Partea 1 – Colonul
mai 16, 2019

Healthy Eating, isolated on white background.

Pentru ca tot timpul am auzit ca toti care vor sa slabeasca ar vrea sa manance si totusi sa nu se ingrase vreu sa le dau vestea ca asa ceva…se poate.

Se poate dar daca mananci inteligent si te ajuta alimentele cu calorii negative

Ce sunt alimentele cu calorii negative?

Alimentele cu calorii negative sunt cele pentru metabolizarea carora organismul consuma mai multe calorii decat continutul alimentelor in sine. De exemplu poti manca 100 de calorii din aceste alimente, dar organismul tau arde 110 calorii pentru a le digera si metaboliza. Cee ce inseama un deficit caloric de 10 calorii.  Nu reprezinta o diferenta foarte mare, dar este suficienta pentru a manca pe saturate si totusi a pierde calorii, fara niciun efort. Si de asemenea te ajuta sa te hranesti sanatos si sa oferi corpului tau nutrientii si vitaminele de care are nevoie.

Este important sa consumati aceste alimente crude, nepreparate termic. Prin preparare termica aceste alimente isi schimba proprietatile, dar si indicele glicemic.

Morcovul crud este un carbohidrat complex, bogat in fibre, cu un indice glicemic scazut, calitati care se pierd odata cu prepararea lui, dobandind prin fierbere un indice glicemic mare.

Acceasi situatie apare in cazul tuturor radacinoaselor, inclusiv in cazul sfeclei sau a cepei. Asadar, atunci cand incercati sa mancati si sa puneti in farfurie calorii negative, nu uitati sa luati in cosiderare daca alimentele sunt proaspete sau gatite.

Alimentele cu index glicemic mic se consuma oricand in orice cantitate. Acestea se pot asocia si cu grasimi precum untul, smantana, carne, oua etc.

Alimentele cu indice glicemic mediu, se consuma numai singure sau asociate cu alimente cu indice glicemic mic, si se evita pe cat posibil asocierea lor cu grasimi.

Alimentele cu indice glicemic ridicat trebuie evitate, si consumate foarte rar.

Citeste mai multe despre indicele glicemic aici: https://duluana.ro/indicele-glicemic-al-alimentelor-ce-este-si-la-ce-ne-ajuta/

Printre cateva alimente cu calorii negative notam:

Afine – Afinele fac parte din asa-numitele alimente “negre” sau alimente ”mov”. In aceasta categorie de alimente cu calorii negative intra toate acelea care au un continut deosebit de ridicat in cel mai puternic antioxidant din natura: Resveratrolul. De asemenea sunt deosebit de bogate in vitamine si minerale si ard foarte multe calorii pentru metabolizare. Din aceasta categorie mai fac parte murele, coacazele, prunele, strugurii negri, vinetele, practic toate alimente in culori mov inchis, tocmai pentru ca acest antioxidant puternic este si pigmentul care le coloreaza astfel.

Avocado – Este un fruct consistent, avand 160 de calorii la 100g, este unul dintre acele alimente cu calorii negative care merita sa fie consumat in orice moment al zilei. Metabolizarea acestuia insa necesita un consum de peste 200 de calorii. Avocado contine grasimi bune, vegetale, utile in mobilizarea grasimilor din depozitele adipoase, pe principiul “cui pe cui se scoate”. Fara aceste grasimi vegetale greu se pot mobiliza grasimile depozitate fiindca nu exista stimularea biochimica. Asemenea grasimi bune mai prezinta pestele, fructele de mare, dar si mango, pepenele galben, nucile necoapte, alunele necoapte si mai putin miejii de floarea-soarelui necopti.

Broccoli – Vitaminele A si C, plus glutationul, un antioxidant important, transforma broccoli intr-o solutie la indemana pentru stimularea imunitatii. Include-l pe lista ta de cumparaturi, si pentru ca este o garnitura buna la preparatele din carne, contrabalansand continutul de grasime al acestora.;

Coacazele – regleaza toate functiile digestive, combat afectiunile urinare, chiar atenueaza si virusul herpetic. Sunt puternic antioxidante, vitaminizante si accelereaza arderea grasimilor. Sunt recomandate aceste alimente cu calorii negative in orice regim alimentar si se asorteaza foarte bine fructelor din aceeasi categorie: fructele de padure.

Caise – Caisele au calorii negative, proprietati antioxidante, scad colesterolul rau. Acestea sunt alimente cu calorii negative care ajuta in eliminarea grasimilor din depozite si totodata ajuta digestia si detoxifierea colonului;

Conopida – Conopida este una dintre multele alimente minunate din familia crucifere, impreuna cu broccoli, varza, varza creata. Dupa ce ai cumparat conopida pune-o intr-un castron mare de apa rece sarata, timp de aproximativ 15 minute, pentru a te asigura ca insectele sau pesticidele daunatoare sunt eliminate.

Conopida are un gust delicios. Una dintre cele mai bune aspecte nutritionale este valoarea ridicata de vitamina C, ea ofera intr-o portie 77% din necesarul zilnic. Conopida este, de asemenea, o sursa buna de vitamina K, proteine, tiamina, riboflavina, niacina, magneziu si fosfor si o sursa foarte buna de fibre, vitamina B6, acid folic, acid pantotenic, potasiu si mangan.   https://duluana.ro/conopida/

Dovlecel – Aceste alimente cu calorii negaitve sunt bogate in apa, in minerale precum potasiu, fosfor, magneziu (atat de important pentru functiile zilnice ale organismului) dar si vitamine ca A, D, E si vitamine din complexul B.

Mango – Mango este bogat in vitamine, minerale, dar si grasimi de buna calitate care scad colesterolul rau si refac echilibrul lipidic din organism. Aceste alimente cu calorii negative pot fi combinate cu nuci necoapte, alune necoapte si seminte de orice fel, dar crude. https://duluana.ro/mango-leul-fructelor/

Morcovi cruzi – Gustosi, aromati, bogati in betacaroten, un precuros al vitaminei A, morcovii sunt cunoscuti ca protectori ai vederii. Tot morcovii hranesc pielea, parul si unghiile, confera tinerete si totodata sunt considerati ca avand calorii negative. Morcovii pot fi consumati ca atare, cruzi, in salate, combinati cu fructe sau in diverse preparate alimentare. Sunt recomandate sucurile provenite din aceste alimente cu calorii negative si consumul morcovilor cruzi, pentru a nu-si pierde din proprietati.;

Morcovul crud este un carbohidrat complex, bogat in fibre, cu un indice glicemic scazut, calitati care se pierd odata cu prepararea lui

http://www.glycemicindex.com/foodSearch.php?ak=list&food_name_search_type=cn&food_name=carrot&gi_search_type=lte&gi=&gl_search_type=lte&gl=&lop=AND&find=Find+Records&page=1

Rosii Foarte bogate in antioxidanti, rosiile ard grasimile, aceste alimente cu calorii negative, tonifica digestia, contin betacaroten si previn numeroase afectiuni.

Zmeura face si ea parte din alimentele “negre” sau “mov”, fiind si ea bogata in resveratrol – considerat cel mai puternic antioxidant. Zmeura are si un continut ridicat de vitamina C, dar si de substante care scad zaharul in sange si colesterolul crescut. Aceste alimente cu calorii negative au astfel efecte dislipidemice, accelereaza arderile grasimilor si sporesc frumusetea pielii, avand astfel efecte de intinerire.

Antioxidant este unul dintre acele cuvinte folosite din ce in ce mai des atunci cand vine vorba de o functionare optima a organismului. Antioxidantii sunt substante chimice care lupta cu un proces care distruge celulele organismului numit oxidare.

Antioxidantii prezenti in alimentele pe care le consumam fac acelasi lucru celulelor corpului nostru. Practic, rolul antioxidantilor este de a opri procesul de oxidare prin neutralizarea radicalilor liberi formati in timpul oxidarii.

https://duluana.ro/antioxidanti-ce-sunt-si-de-ce-avem-nevoie-de-ei/

Si mai poti include in alimentatia ta urmatoarele alimente cu calorii negative:

-Andive; -Ardei iute; – Ardei; – Busuioc; – Castravete; – Capsuni; – Ceapa, – Cirese; – Fasole verde; – Grapefruit; – Lamaie; – Marar; – Menta; – Patrunjel; – Piersici; – Portocale; – Ridichi; – Salata verde; – Salvie; – Sfecla rosie; – Spanac crud; – Sparanghel; – Telina; – Usturoi; – Varza chinezeasca; – Varza de Bruxelles;  – Zucchini