Ce sa mananci intr-o zi de …miercuri – 1

Ce sa mananci intr-o zi de luni – 1
decembrie 2, 2019
Cum sa te mentii in forma si sa nu te ingrasi in perioada sarbatorilor de iarna
decembrie 11, 2019

FOARTE IMPORTANT este sa retineti faptul ca atunci cand cautati retete sau copiati alte retete acestea trebuie sa vi se potriveasca corpului vostru si stilului vostru de viata. Este foarte important ca atunci cand vrei sa faci lucruri pentru tine si corpul tau unul din primii pasi este sa lucrezi cu cineva care stie ce ti se potriveste si care poate sa iti recomande ceea ce iti trebuie.

Altfel eu va scriu aici idei de mese pe care eu le agreez si care sunt construite pe preferintele si stilul meu. Bineinteles ca pot fi imbuntatite asa ca va astept cu feedback 😉

Mic dejun – Branzica cottage (250 g) cu 10 g seminte de chia si fructe la alegere (afine, banana, mure, zmeura, kiwi)

Daca nu vrei cu fructe poti sa mananci cu legume la alegere (ardei gras, castravete, rosie, broccoli, patrunjel, marar)

Daca nu vrei nici asa poti sa alegi sa pui o lingurita de miere si un pumn de stafidesau goji inmuiate in apa

Incepe ziua cu un pahar de apa calduta cu lamaie si apoi prepara-ti mic dejunul. Pune intr-un castron branzica, si fructele dorite (nu mai mult de 200 g), sau legumele preferate si 2 lingurite de seminte de chia.  Mananca si apoi da-i drumul la treaba cu zambetul pe buze pentru ca este o noua zi in care poti face multe chestii frumoase in primul rand pentru tine. Tocmai ai inceput cu ceva sanatos 😉

Gustare – 20 g de migdale sau 20 g de ciocolata neagra cu peste 80% cacao. Eu mai rontai 2 morcovi sau conopida sau sfecla cruda sau varza sau ardei sau poti manca un mar sau un grefruit

Daca iti place, bea in timpul zilei si o cafea neindulcita in care poti pune scortisoara, cuisoare si anason pentru arome.

Pranz – Muschi de porc la gratar cu  salata caprese cu mozzarella si quinoua sau orez integral.

Pentru proteina poti sa alegi cotlet, ceafa de porc, sau piept de curcan, dar nu mai mult de 200 de grame.  Eu am ales pentru azi muschiulet de porc la gratar.

Pentru garnitura fierbe in apa cu sare 35 de g de quinoua sau orez integral si amesteca-le cu 50 g mozzarella, 100 g rosie, busuioc proaspat sau patrunjel zema de la o lamaie si o lingura de ulei de masline.

Bea neaparat apa si ceai pe parcursul zilei, bineinteles neindulcit

Pentru masa de seara folosesc cam trei sferturi din masa de pranz si in salata in loc de quionua pun castravete, ardei gras si salata verde.